Monday, 3 October 2011

masyuuuk....

01:42 By mohd zainudin No comments

assalamuaikum kat korang semua.. hari ini aku free sebab aku ade satu je kelas pagi tadi. Mesti korag semua tertanye-tanye kenapa aku buat entry kali ini tentang MASYUUUK kan.. Kalau korang tak tanye pun akan aku bagitahu jugak.hahahaha.... okeylah sebenarnya selama subjek yang aku belajar kat di universiti ini merupakan kelas yang pertama faham dan dapat menumpukan perhatian. Cewah kelas gitu.. Pagi tadi aku belajar subjek management of internet information sources and services. Dalam subjek nie kami banyak belajar tentang internet, cara nak buat koding dan banyak lagi yang lebih mendalam la... So... masuk tentang tentang topik kita tadi. Selama ini aku belajar dan keluar daripada kelas masih blurr tak tau ape pun.huhuhu... teruk nyer aku. Tapi hari ini allhamdulillah aku masuk dan keluar dari kelas penuh dengan ilmu di dada. Terima Kasih kepada madam Irni Elena kerana mengajar aku tanpa putus asa. Semasa sesi penerangan juga aku cuba untuk bertanya di dalam kelas sebab aku nak hapuskan rasa tak confidient yang ada dalam diri ini. Bercakap tentang MADAM IRNI ELENA.. Ramai yang tak percaya bahawa muka dia serupa macam pelakon, DJ dan pengecara LINDA ONN versi bertudung.hehehe.... jangan jeles tau. Tapi tak kiralah rupa bentuk yang macam mana pun, yang penting ialah ilmu yang bakal kita peroleh nanti dan cantik itu merupakan bonus untuk kita supaya fokus di dalam kelas. wassalam....

0 comments:

Post a Comment