Saturday 3 December 2011

ShopPinG!!

19:55 By Unknown 1 comment

Malam kelmarin aku telah berhempas pulas untuk menyiapkan assigment sebab nak pergi shopping punyer pasal. aku ngan member ( Agustine) pergi Times Square di jalan Imbi  dulu untuk teman dia gunting rambut di salon Kemarie. Aku tengok dyer punyer salon ok jer servis. So... aku trylah jugak. Selama ni fesyen rambut aku just biase2 je. Dan sekarang telah berubah menjadi pacak2.




Kire ok lah dari yang dulu. Lepas tu aku usha beg n barang kat kedai kat dalam Times Square dan hasil nyer....
beg warna hitam nih
dan baju t-shirt

Tak cukup dengan tu lagi... Lepas kedarah makan tengah hari jap. Aku dengan member terus pergi Sungei Wang plak. Kebetulan ade sales yang HOT!! dapat jugak aku beli 3 barang kat sane. Nak tahu ape?? 
baju nie 



Semua nyer murah2 je. Pasal jenama atau harga murah aku tak kisah. Janji dapat pakai suda..
                                           









1 comments: