Sunday, 25 March 2012

susah jadi pemimpin

09:51 By Unknown

lame Mr.Dean tak update blog nih, dah nampak sunyi sepi tanpa mengunjung. Aku sibuk sesangat dengn aktiviti yang dijalankan oleh pihak pentadbiran UITM. Salah satunya ialah aktiviti Kemahiran Insaniah (KI) yang dijalankan untuk kami.

Aktiviti ni banyak pengalaman yang aku dapat seperti menjadi pemimpin di dalam kumpulan. Dalam kumpulan ni aku telah dilantik mejoriti untuk menjadi pemimpin untuk mengetuai aktiviti di sini. Sebenarnya terpaksa sebab kos yang aku ambil ni hanya ade 4 orang LELAKI sahaje. Nak tak nak terpakselah juga walaupun aku TAK NAK!!!

Tapi ok jugaklah bila aku jadi ketua untuk anak-anak buah aku (bukan nak bangge tau) sebab diorang sebulat suara nak lantik aku. ZUL sorry ek ko tak dapat undi langsung tadi hahahaha.... Nasib baik semua sporting dan memang terbaik untuk bekerjasama dengan aku.

Walaupun ade banyak kekurangan tapi takpe sebab aku kan budak baru belajar hehehehe... Banyak jugalah feedback yang mengatakan aku sekepala dengan diorang dan faham dengan arahan. Syukur.....
Kebanyakkan aku dengar mesti banyak orang tak puas hati dengan ketua atas sebab tertentu. Mula-mula aku ada jug terfikir tentang itu, tapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik untuk member-member dan Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.

Nie kat bawah semua member aku



 


3 comments:

  1. waaa.. semangat ye die jdi ketua.. hik3.. bgus2.. keep it up =)

    ReplyDelete
  2. Is Gdax Support permit new clients enlistments?
    Hello employments! Need to affirm the uncertainty identified with new clients enrollment? Does Gdax permit to enlist new clients? To get the perfecta and precise arrangements, you can achieve the entryway of specialists by dialing Gdax Support Number +1-800-665-6722 and get apropos arrangements and strategies from the specialists in division of seconds. Don't hesitate to connect with the specialists to settle every one of your inquiries in stepwise way.
    Gdax Customer Support Number
    Gdax Phone Number
    For more info: https://www.cryptophonesupport.com/wallet/gdax/

    ReplyDelete