Sunday, 3 July 2011

anak emak...

08:08 By mohd zainudin No comments

Pernah dengar tak tajuk tu?? tajuk ni aku amik dari cekerama di tv3 lakonan mantap dari UNGKU ISMAIL AZIZ dan ELMY NADIA.. memang kelakar bile tengok citer nih, aku duk gelak sakan ngan adik- adik kat depan tv.
 cerita ini mengisahkan Hisyam yang terlalu manja menyebabkan Siti tidak dapat melakukan perkara yang sepatut nyer sebagai seorang isteri. Hisyam terlalu mengikut kata- kata ibunya menyebabkan Siti tidak puas hati terhadap ibu mertua dia..

haha... bagi korang yang bakal berkahwin @ sudah berkahwin, ape perasaan korang apabila mendapat ibu mertua yang macam ini?? aku dah boleh agak daa... mesti frust menonggeng tahap cipan kan.. tapi kalau ibu mertua korang macam ni pom janganlah sisih mereka, mungkin memang perangai mereka macam tu. Jangan pulak duk sisihkan anak dengan ibu. so aku dah ngantuk nak taip apelagi. otak dah duk pikir bantal busuk je..Salam..

0 comments:

Post a Comment