Tuesday, 28 June 2011

pertemuan yang tidak disangka

08:02 By mohd zainudin No comments

Aku ade cerita yang nak dikongsi ni.. Mase aku tengah kerja tadi, aku terserempak dengan bekas cikgu sekolah rendah dulu. Tak nak tegur nampak sangat sombong, so aku tegur la. Nak tahu ape riaksi cikgu aku?? Senyum sampai ke telinga (ade ke macam tu??).. Walaupun dia tak ingat aku tapi takpe lah.. Yang penting dia bagi sokongan dekat aku untuk terus belajar. Dia terharu dan gembira sebab anak murid lame ade lagi ingat jase beliau. Ape pun jasa seorang guru perlu dikenang walaupun ada pengalaman pahit semasa sekolah dahulu. Wassalam...

0 comments:

Post a Comment